Välkommen våren!

Publicerat: 2015-03-24 kl: 23:02:00 i Dagbok
Äntligen är solen och värmen tillbaka! Vi har ränt runt hela stan idag bara för att jag skulle kunna köpa physiomer babymist men den är ju fasiken slut på vartenda apotek i hela Skövde! Dessutom slut hos leverantör så jippi.... Tack vare världens bästa grupp på facebook fick jag till slut tips om att den fanns att beställa på nätet (där den fanns i lager också). Så nu inväntar jag bara att den ska dimpa ner i brevlådan de närmaste dagarna.
 
Syster min hörde av sig förut idag, undrade vad vi gjorde vilket brukar betyda att hon har tråkigt och vill ha Hjalmar sällskap. Vi slog följe på promenaden in och runt i stan, det inhandlades islatte (gud vad gott) och sen tog vi en sväng förbi vår mamma innan vi vandrade hemåt igen. Det är så himla skönt att ha familjen i närheten, bara att slå en pling och svänga förbi när man vill ha lite sällskap eller miljöombyte. Utan det hade jag nog gått under när Mattias jobbade i Kina.... 
Bilden står Amanda för och ni ser också superstiliga Gizmo som förmodligen är den största knähund jag känner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback