Vecka 13.

Publicerat: 2015-03-11 kl: 08:39:00 i Gravid med nummer två
Välkommen vecka 13! Inlägget kommer lite sent, vi byter vecka på måndagar... Inväntar att den stora tröttheten ska släppa taget om mig! 
Än så länge känns det som om de har två graviditeterna har skiljt sig som natt och dag... Jag kommer ihåg att jag mådde illa förra gången med, men inte såhär illa! Lergigan comp är min ständiga följeslagare, apelsinjuice och liknande som var så gott förra gången ger mig kväljningar. Precis som tandkräm... Fattar inte hur irriterande det kan vara, provar tandkräm efter tandkräm men alla har konstiga smaker än så länge. 
 
Magen är väl egentligen rätt obefintlig, det putar lite mot hur det var innan jag blev gravid men inte sådär tydligt. Den känns större än sist dock, för er som vill jämföra, såhär såg min mage ut i vecka 13 med Hjalle.
Kollar man på bilderna nu är det ju ingen större skillnad men det känns så...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

En liten flicka denna gång? 👪

Svar: Vi får se! Folk tror det, men jag tror det kommer bli en till pojk, M har ju tre pojkar nu och jag tror inte att han kan "göra" tjejer :P
Jennifer

2015-03-11 @ 09:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback