Hänsyn och utveckling

Publicerat: 2015-05-12 kl: 22:19:25 i Dagbok
Det här himla stora området som kallas för hänsyn... Snälla säg att det inte bara är jag som bor i hyreshus eller flerbostadshus som försöker undvika att duscha eller göra andra saker som väsnas lite mer efter 22:00? Blir totalt knäpp på mig själv ibland som stör mig på grannar som smäller igen dörrar (förstår inte riktigt hur lyhört det kan vara i vårt trapphus?!). 
 
Människor överlag, ja de är ett knepigt släkte. Himla tur att vi alla är olika och att alla tycker olika! Annars skulle vi ju aldrig komma framåt, samma sak med att jag stör mig på dörrsmällandet. Det är ju något jag måste jobba på eller ta tag i på något sätt för att hitta en lösning. Sen vet jag med mig också att så fort det är ljud jag inte själv har valt att ha i min närhet blir det jobbigt, speciellt när jag själv vill ha lite lugn och ro för att koncentrera mig extra mycket på ett arbete eller liknande. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback