Skriver och skriver

Publicerat: 2015-05-03 kl: 21:58:06 i Dagbok
Kan ju inte säga att det har hänt mycket hemma hos oss idag. Precis som en söndag ska vara! Jag har pysslat med vår matplanering inför veckan och fixat ihop familjekalendern. Bilder kommer (ska ta imorgon så fort det blir hyfsat ljust ute). Nu tänkte jag sätta mig ner och få ihop förlossningsberättelsen. Den kommer bli relativt lång eftersom den sträcker sig över ett antal dagar så den kommer upp i delar. 

Hoppas ni har haft en bra söndag och att vädret blir lika fint imorgon som det varit idag! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Får jag läsa förlossningsberättelsen när du är klar med den? :)

Svar: Såklart, den kommer upp i bloggen! Del 1 ligger ute nu :) Du får gärna fylla i en del luckor dock ;)
Jennifer

2015-05-04 @ 10:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback