Sova, sova, sova!

Publicerat: 2015-05-27 kl: 23:31:48 i Dagbok
Hemskt ledsen för hur det har blivit med dålig uppdatering! Jag håller på och jobbar med Pastelldesign i princip varenda kväll förutom helgerna då det bara är familjen som gäller. Just ikväll har jag ägnat mig åt bokföring och faktiskt förstått vad jag gjort och kommer ihåg hur jag gjorde det! Ny bläcktoner behöver införskaffas för att kunna skriva ut mer tryck och posta.
 
 
Imorgon väntar dessutom Ikea samt ett besök i Uddevalla! Mattias är iväg och jobbar inatt så det lär bli jag som får köra, med andra ord, jag behöver verkligen sova.. Dessutom kommer han hem någon gång inatt, med andra ord jag kommer vakna ännu en gång utöver Knodd som sparkar och Hjalle som kanske behöver stoppas om. Nej hörrni, hoppas ni får sova ostört inatt och att ni lämnar några mer kommentarer, kanske har ni några tips på tryck ni vill att jag gör? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback