Vanja och glassen

Publicerat: 2015-09-16 kl: 13:51:15 i Mat
Sorryborry för den dåliga bilden, tagen med mobilen inne på Vanjas blogg för att jag skulle komma ihåg glassen och leta upp den. 
Mitt i gravidcravings och mitt i sommaren la ju Vanja upp ett tips om en glass som lät alldeles för smarrig för att jag skulle kunna låta bli den, alltså - ut på internet och leta upp om den överhuvudtaget fanns i Skövde... Jodå Coop Extra skulle ha, inte förens för en vecka sen fick jag tummen ur röven och letade efter den i affären, men den var helt slut! Istället blev det en massa naturgodis som Vanja också hade tipsat om, och herregud vad gott det var - prova verkligen de här lakritsgrejerna och kokostopparna som finns (både dem i yoghurt och choklad), jag har ett helt nytt beroende! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback