Besök i helgen :)

Publicerat: 2008-11-18 kl: 18:28:00 i Dagbok
Ja i helgen kommer en kompis hit som var med på Malta.
Jag har saknat alla men just denna speciella person som är min fru (låtsas självklart)
har jag nog saknat mest. Men nu i helgen kommer hon :)
Ska prata med henne lite senare ikväll och bestämma tid när hon kommer hit så jag kan möta upp henne och så måste jag städa!
Det blir antingen bio eller hyra film från Lovefilm och ha en myskväll!
Perfekt när man kan hyra film ifrån Lovefilm gratis i två veckor!
Testa och klicka på reklamen här bredvid eller på namnet Lovefilm!
Får se lite eftersom filmen jag ville se nu i helgen har premiär i Göteborg (Twilight).
Jag har läst boken, bara för det kommer jag inte ihåg vad den heter på svenska men den är superbra!
Filmens trailer är också skitbra så jag måste gå på den med någon!

Gran Canaria sportlovet 2008. Jag vid poolen på hotellet :) Tror det hette Las Dunas men är inte säker...
Men nu blir det äta och sen öva inför prov.
Ska fixa frågekort och göra det hela lite roligare så man lär sig mer :)
USA:s geografi och valet som har varit är det som gäller.
Historian ska vi börja med imorgon och prov på det om fyra veckor tror jag...

I flygplanet hem från Malta. Här var det etappen från Malta till Frankfurt. Jag hade bra sällskap så det var inget att klaga på :)
Blir också att vara med i Erikas novemberutmaning så ni kommer få se min sminkväska senare ikväll!


Trackback