Idol på Malta och Gran Canaria!

Publicerat: 2008-11-14 kl: 19:59:00 i Dagbok
Ja jag har hört att det ska vara duetter på Idol ikväll så jag kommer nog kolla trots att jag inte brukar...
Men om det blir godis det vet jag inte.

Sportlovsresan till Gran Canaria med mamma och syrran 2008.

Mamma var snäll och gjorde nudlar med wok och vårrullar till fredagsmys så nu får vi se vad som vankas efter det :)
Hoppas kan man ju alltid göra :)

På harbour cruise Malta sommarlovet 2008. Under första veckan var man svenskt blek.

Imorgon är det gymnasiebesök som gäller och det ger mig förhoppningsvis lite mer klarhet i vad jag ska välja.
Men det kan ju också ge mig ännu mer problem med att ta det stora beslutet.
Jag vet ju inte än.
Men hur som helst så blir det till att skriva upp plus och minuslistor efter besöken så jag får ta och överväga vilket som är bäst.
I väntan på bussen till Pool party sista veckan på Malta sommaren 2008.
Var jag något brunare då än när vi precis kommit dit?

Vad vill ni se mer av i min blogg?

Trackback