Dagens...

Publicerat: 2008-10-20 kl: 19:59:00 i Dagbok
Ja, plockade ju fram kläderna igårkväll precis som jag sa.
Här är de på fast man knappt ser benen.
Jag har på mig:
Vita tights från Ullared.
Svarta strumpbyxor med mönster från Ullared.
Svarta benvärmare från Ullared.
Jeanskjol från Danmark.
Svart tröja med volangärmar från H&M.
Mörkgrå tröja över från Vero Moda.

På tal om Danmark så ska jag och La Familia bege oss dit tidigt på lördag så jag kommer inte kunna blogga alls på en hel vecka :(
Men det roliga är att huset vi ska bo i har både bubbelpool och ett solarium :)
Kommer bli mycket roligt eftersom mamma och jag planerar lite mer som komme bli överraskningar.
Hoppas på att jag hittar min goda bakelse (vad fasiken heter den nu igen).
Bikupa tror jag det var :)
Sen blir det mest sola för min del, fejk jag vet men jag vill inte vara så förbannat blek!
Sen har jag det för mig själv.
Syrran har bestämt sig för att inte sola solarium mer och mamma och pappa solar inte vad jag vet.

Såg precis ett helt underbart inlägg hos en som kallar sig själv för Dahlarna.
Kika in HÄR för att se det underbar inlägget med Caffe Latte Art!

Trackback