iPod, iTunes och internet...

Publicerat: 2008-10-09 kl: 20:21:00 i Dagbok
Ja, nu var det såhär. Igår fick jag min sen länge eftertraktade iPod :) När jag skulle lägga in iTunes i datorn fick jag tydligen fel version och den nya 8.0.1 gick inte att få ner eftersom internet krånglade. Så jag satt vid min (väldigt sega) dator och skulle få ner det utan att lyckas nästan hela kvällen igår. En av anledningarna till att jag inte bloggat. Så nu idag har det varit full fokus på att lägga in musik och annat smått och gott.
Missade både One Tree Hill och Sjukhuset idag med :(

Det blir tyvärr inget bloggande i helgen heller eftersom jag och la Familia drar till ullared.
Handlingslistan ser ut såhär:
Kläder
Locktång
Underkläder
Hårspray(?!)
Godis

Har laddat mobilen med ljudboken Olycksfågeln av Camilla Läckberg, tar med mig skolböckerna för pluggning inför prov (kvällarna) och har dessutom med mig Anna Janssons Må döden sova. Jag har inte kommit så långt in i någon av dessa men kan redan nu starkt rekommendera dem!

Ska packa ut kläderna i husvagnen och sen duscha innan det är dags att sova.
Ha en trevlig helg, jag är tillbaka på söndag med en fototriss!

Trackback