Måltavla i fotboll?

Publicerat: 2008-10-15 kl: 19:57:00 i Dagbok
Missade Sjukhuset idag :(
Har iallafall haft en rolig dag...
Fick lite smått damp på våran spanskalärare, sen var det ju andra lektioner och luciaövning som gjorde min dag!
Idrotten var dans, skitkul med linedance och sen blev det lite bugg.
Haha ingen kom ihåg några turer!
Efter det blev det fotboll, mitt lag vann :)
Men som vanligt var jag ivägen för en massa hårda bollar så man fick lite ont men vafan det är fotboll liksom!
Kom hem, gjorde muffinssmet :)
Sen ett varmt bad, har bara regnat sen jag kom hem.
Nu var det in på bloggen, senare blir det öva på musikläxan...
Kan nästan låten nu "Boulevard of broken dreams".
Men sen behöver vi någon som sjunger och det faller nog på mig lott :(
Kan väll lägga till att min iPod har hängt sig igen :(
Inget att göra än att vänta ut den...
Ha en trevlig kväll!
Trackback