Ny Design!

Publicerat: 2008-10-17 kl: 18:48:00 i Dagbok

Nu har jag lagt till en ny höst design, snart blir det väl dags för en vinter också :)
Hade inget att göra när jag satte mig framför datorn så det fick bli lite pyssel i Photoshop.
Här är bilden som är med på min header:

Självklart är den lite omgjord men jag tyckte den blev bra trots att jag inte fick bort mina fina bikiniränder.
Suck om jag ändå vore lite brun...

Men nu ska jag springa iväg till bordet för det är fredagsmat hemma idag :)
Sen blir det Freaky Friday på tv med mys och annats smått och gott.
Och imorgon är min dator som ny, sitter inte på min nu.
Har rensat hela hårddisken och ska bara fixa Photoshop på den sen ska jag börja använda den igen :)
Ha en trevlig fredagskväll allihop!

P.S Imorgon kommer en liten rescension av mitt favorit rouge just nu! D:S

Trackback