Nytt hus!

Publicerat: 2008-10-18 kl: 18:16:00 i Dagbok

Utsidan var av puts(?) tror jag i alla fall, med vita fina gavlar.
Har tyvärr ingen bild på den men baksidan var en stor fin balkong på övervåningen och en altan (trä däck) med pool och en liten uteplats under tak.
Hur mysigt som helst med en massa gräs och man kan ju göra allt möjligt där!

Det här huset var vi och kollade på idag, jag ska inte säga vart det är eftersom det diskuteras vilt här hemma om vi ska flytta (?!).
Man kan ju alltid hoppas eftersom huset var underbart men låg lite dumt...
Enligt mig själv så skulle jag nog redan ha ägt det, blev förälskad och för en gångs skull så vill jag flytta dit fast jag trivs här!
Är förvånad över mitt eget resonemang eftersom jag inte alls tänkt på något sådant här tidigare.

Men jag hoppas vi köper det!

Men med tanke på krisen som drar världen över och vad som kan hända?
Ja, alla val är ju möjliga om man säger så.

Trackback