Latardag.

Publicerat: 2009-01-07 kl: 17:52:00 i Dagbok
Idag har det verkligen bara varit en stor, fet latardag. Har gått runt i pyjamasen typ halva dagen. Inte gjort mycket heller för den delen. Natten har varit jobbig med, har liksom vaknat hur många gånger som helst och drömt så konstiga drömmar (som jag inte ens kommer ihåg). Hakan kliar som attan och det har börjat lossna på plåstrena nu. Ska sätta dit ett nytt så det håller sig lite till. Det blir förmodligen ta stygnen på vårdcentralen på fredag och då blir det också blodprov... Inget jag ser fram emot eftersom jag hatar sprutor och jag är rädd att det ska göra ont att ta bort stygnen eftersom man inte får någon bedövning. Men nog tjatat nu ska jag ta mig något att äta och sen blir det en promenad. Blev ingen igår utan fastnade vid tv:n där det var en Eva Rydberg pjäs :)







































Dagens frukost:
Fullkornsbröd
Gurka
Ost
Skagenröra
Smör.
Supergott! :)


Trackback