Sverige, musik och handboll :)

Publicerat: 2009-01-22 kl: 20:21:00 i Dagbok
nart är det handboll - igen! Sverige mot Kroatien och dom spelar ju i Kroatien så det kommer vara ett bra stort tryck på läktarna! Om man bara kunde ha fått vara där... Lite besatt, men jag har som mål att vara med på en av Sveriges handbollsmatcher minst en gång i livet!
På tal om besatt så kommer det en liten (eller stor om ni vill) fredagsöverraskning imorgon! Kan ge er en liten smygitt här:

Det blir lite suddigt men det blir roligare för er imorgon då :) Som vanligt är bilderna klickbara ;)

Sen gick jag in på en speciell blogg idag, en som alltid gör mig lika glad för att jag får följa med henne i hennes framgång. Sen kom jag fram till ett inlägg där hon presenterade vilka som hade vunnit i den tävling hon har haft och jag var en av dom! :) Tack Minaya säger jag bara, ord räcker inte till att utrycka min glädje med!
" Varför just jag ska vinna... hmm, det finns nog egentligen inget bra svar. Jag typ avgudar din musik, den får mig att känna mig lugn även i jättestressade/konstiga situationer. Helt enkelt för att det gör dig glad att göra musiken som gör stor skillnad i mitt liv om man säger det som slutsats :)"
Trackback