Skolstart

Publicerat: 2009-01-08 kl: 19:37:00 i Dagbok
Tro det eller ej men bilden gör mig sugen på lussekatter :)

Skolan började idag, vi kikade på film på alla förutom en lektion och jag hade bara fyra idag. Rätt lagom go start på sista terminen innan det är dags för gymnasiet! Imorgon är jag ledig på morgonen för att jag ska iväg ta blodprov och ta bort stygnen på hakan. Äntligen blir jag av med de förbannade kliande stygnen! Däremot är jag rädd för att det ska göra ont att ta bort dem som alla säger att det inte gör. Sen att man är spruträdd gör det hela inte lättare direkt...

Något roligt nu då som omväxling. Jag ska förmodligen gå en kurs med mamma, har dock inte bestämt oss än. Det står mellan foto, smycken och kanske mexikansk matlagning... Vilket tycker du låter roligast?

Trackback