Gobitar och stryk!

Publicerat: 2009-01-21 kl: 17:56:00 i Dagbok

Hmm, jag har en hel del att göra nu innan det är läggdags... Men ett inlägg hinner jag ju med i alla fall :)
Passar på att stryka kläderna framför tv:n när det är handboll. Ni vet väl att det är handboll på tv ikväll? Annars vet ni det nu! Sverige som spelar så det är ju roligt att kolla på med! Sen ska jag börja gå igenom matten för vi har prov nästa vecka.

Som ni ser har jag en hel del gobitar på gång här i veckan!

Imorgon är det så kort och go dag i skolan så det är knappt sant! Vi ska iväg på bio och innan det har vi bara två lektioner (plus läsningen) så då har jag mycket tid att fixa och dona här hemma och komma ikapp med alla saker jag liggar lite efter med! Nästa vecka och veckan efter det är det däremot två prov varje vecka så jag kommer nog gå på helspänn ett bra tag! Men som sagt det löser sig nog, det brukar det ju göra :)

Trackback