Lindex shop online

Publicerat: 2009-03-27 kl: 18:31:00 i Dagbok
Jag hade tänkt att göra ett jättesnyggt kollage med bilder på snygga kläder som jag hittade på Lindex. Men mitt photoshop ville inte starta så det kommer inget snyggt kollage utan det blir bara vanliga bilder upp och ner. Självklart har jag tillstånd att använda bilderna, ska dock skriva med att de kommer ifrån lindex shop online.
Den här skönheten finns också i blått och svart! Skulle definitivt inte sitta fel och den kostar bara 99kr! Det har till och med jag råd med nu!
Totalt älskar den! Finns i blått, svart, turkost och rött men den vita eller turkosa är nog snyggast. Kostar 129kr.
Kan inte bestämma vilken av de här som är snyggast då... Tänk på att jag har rött hår med, så orange/röd kanske inte är så superbra? Men den är ju så söt så jag måste ha en, 199 kronor ska jag nog kunna undvara :)
 
Trackback