Dag 15 - Mina drömmar

Publicerat: 2011-02-15 kl: 20:56:58 i Dagbok
Oj det här blir många, men några av dom skulle vara att kunna sjunga riktigt bra, ta studenten, lära mig att dansa riktigt bra, kunna träna utan att tycka det är tråkigt och att kunna fokusera på livet just nu och få ett välbetalt jobb. Men vem vill egentligen inte ha ett välbetalt jobb, en villa, barn och katt/hund?
Jag ska däremot lära mig att laga riktigt god mat, det är ett mål som jag redan har börjat på och som jag tänker fortsätta att uppnå. Sen efter flytten ska jag även komma igång med träningen igen. Just nu är det allt för rörigt!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehe, det är faktiskt riktigt gott..^^ eller var...less som fan på det nu. :P

2011-02-15 @ 21:00:35
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback