Crush Wonder Mask - Pineapple

Publicerat: 2011-09-27 kl: 18:16:00 i Hårvård
Nu har jag ju faktiskt ingen kategori för hårvård så det får gå under kroppsvård, håret sitter ju på kroppen ;)
Absolut älskar denna inpackning för övrigt, det behövs inte mycket för att man ska kunna få i hela håret (jag har axellångt) och dessutom doftar den underbart av annanas! Denna förpackning höll för mig i 4 månader, då använde jag det ca 1-2 ggr per vecka :)

I övrigt tyckte jag att mitt hår blev mer återfuktat och fick tillbaka lite mer glans än vad det brukar ha (men vad vet jag, det kan lika gärna varit inbillning)!

Betyg 4 av 5, inte sådär supersmidigt att stå och skruva av och på lock i duschen men en härlig inpackning annars!

Kommentarer
Postat av: Linda ♥

ja det behövs;D

2011-09-27 @ 18:26:05
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback