Jag har börjat högskolan! :D

Publicerat: 2012-09-07 kl: 20:46:15 i Dagbok
Till alla som fortfarande kikar in här under tiden jag inte skriver något kommer en liten snabb uppdatering.
Jag har alltså börjat på högskolan, lite sådär i sista minuten. Har gått nu i en vecka tror jag det blir så det är inte mycket tid jag har haft att vänja mig eller liknande alls och det är mycket med rutiner och plugg som ska komma in i min egen disciplin. Mycket att ta tag i och liknande alltså! 
Det är mycket nytt och nya intryck, en massa nya vänner och folk som man ska hinna med att prata med utöver pluggandet och föreläsningarna så jag har inte sådär jättemycket tid över till att sitta vid datorn och när jag väl har tid att sitta framför datorn så hinner jag i princip bara med att kolla på bloglovin och facebook. Så jag har lite tidsbrist just nu men det kommer väl igång med att jag kommer in i rutiner och liknande snart hoppas jag på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback