Några av de saker jag har rensat ut!
 
Jag har under tiden sen jag flyttade försökt att rensa ut saker som jag har provat eller inte hunnit prova. Mycket av det från Australian Bodycare har jag provat men det har tyvärr fått stå för att jag haft andra favoriter och så har det blivit för gammalt. Pores Be Pure masken gav mig jättetorr hy och den kliade jättemycket under tiden den verkade, inte på ett bra sätt! 
Schampot har jag inte ens öppnat, men jag kommer aldrig använda det så det slängdes direkt när vi packade upp det.
 
Since I moved I have been trying to throw things I dont use or havent got the time to try on yet. Many of the things from Australian Bodycare have I started trying but put away for other favorites right then and there. So they have gotten to old. The Pores Be Pure masc gave me so dry skin and it itched really bad during the time it was on my skin. And not in a good way!
The schampoo I really havent even opened. But I never would have either so it was just to throw it away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback