tjugondemarstvåtusentretton

Publicerat: 2013-03-20 kl: 08:07:00 i Dagbok
Har suttit och pillat igenom hela mitt arkin och kategoriserat! Totalt har jag seriöst skrivit 2061 inlägg ( 2602 med det här ). Det tog sin lilla tid! Men nu är det gjort och allting ligger i rätt kategorier så att det inte är några problem med de äldre inläggen som hade de gamla kategorierna förut! 
Nu ska jag återgå till att sortera kartonger och återvinna, gör rent i klädkammaren och mäter för att kunna mäta för hyllor och annat! :)
#56

Kommentarer
Postat av: halsoprofilen

jisses, du har då hunnit med en del inlägg (:

Svar: Ja hemskt nog nästan ^^ Alla håller ju inte den kvalité jag vill ha men äsch, det är ju min blogg och jag har verkligen hunnit utvecklas under de fem år jag har bloggat :D
Jennifer

2013-03-20 @ 19:01:29
URL: http://halsocoachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback