Planerar och slösar pengar

Publicerat: 2013-10-15 kl: 21:18:14 i Dagbok
Det känns som om det var ett bra tag sen jag skrev något. Eller i alla fall ett bra tag sen för att vara mig, jag är mitt uppe i att förbereda mig själv att inte kunna hoppa på en buss och få en kram av den jag älskar. Känns faktiskt skitjobbigt men kommer förhoppningsvis bara att vara en vanesak! Har i princip planerat upp hela morgondagen vilket jag hoppas kommer hålla mig fysiskt sysselsatt nog att inte fastna för mycket i tankarna. Annars har jag en massa serier och podcasts att lyssna på, något borde ju kunna distrahera tankarna. Jag kan ju inte sakna någon jag ännu inte har superlångt bort?
 
Idag har jag i alla fall lyckats spendera min wrapp på Jysk, tre nya kuddar till soffan blev det. Absolut inte i samma tema eller färger som jag tänkt med allt annat men passar in jättebra och blev supermysigt ändå! Ska försöka mig på att leta fram kameran imorgon med tänkte jag, måste visa bilder på hur det blev! Har ett superbt vin att tipsa om också som var perfekt tillsammans med pulled pork och tapas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback