Tjugoandra Oktober

Publicerat: 2013-10-22 kl: 19:25:21 i Dagbok
Alltså det är helt sjukt hur trött jag varit den senaste tiden. Imorgon ska jag ta tag i att ringa vårdcentralen. Andreas hade ju tydligen slem i lungorna och jag antar att det borde smitta (?), om inte så har jag i alla fall en extremt långvarig förkylning som inte vill gå över! 
 
Utöver det har det ju varit helt vanliga hemmasysslor, diskning, städning och jag skulle egentligen rensat garderoben men jag har inte orkat ta mig upp till vinden för att hämta vinterskorna. Med andra ord jag ska göra det så fort jag sätter fot utanför dörren. Måste samla lite energi först. Har slängt i mig lite mat och så ska jag försöka få in en plåt med flapjacks i ugnen. Så sjukt sugen på det innan maten var klar men inte längre (dock gött att ha som mellanmål).

Kommentarer
Postat av: Milina Salihodzic

Värdelöst att vara sjuk!

Svar: Nej det suger att vara sjuk, jag vill kunna komma igång med träningen nu igen! :(
Jennifer

2013-10-22 @ 23:15:25
URL: http://milina.blogg.se
Postat av: jossan

usch att va sjuk :(

Svar: Ja det finns roligare saker att göra än att vara sjuk! :(
Jennifer

2013-10-23 @ 09:18:07
URL: http://fames.se/mytruebeauty/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback