Vad händer i livet just nu?

Publicerat: 2013-10-07 kl: 21:30:38 i Dagbok
Ja vad händer egentligen i mitt liv just nu? Jag vet faktiskt inte riktigt själv, det är mycket på alla möjliga håll och kanter och inget går riktigt åt det håll jag vill. Känner mig som en typisk medelsvensson men det vore så mysigt med att börja slå sig ner någonstans, hitta bra jobb, börja tänka på familj och skaffa bil och allt sånt där! Det längtar jag efter samtidigt som jag har en hel del planer på att själv utvecklas och försöka få till bättre och nyttigare rutiner. Både med träning och mat.
 
A har fått jobb utomlands så han kommer flytta innan månaden är slut. Vet inte riktigt hur det kommer gå alls, jag har aldrig haft ett distansförhållande (som varit så långt). Men vi ska ju i alla fall försöka. Jag har blivit antagen till Volvosteget så jag är kvar i Sverige i alla fall ett år till. Sen vore det inte helt fel att faktiskt flytta till Storbrittanien i ett år eller mer. Det är något av en dröm som jag skulle vilja uppleva samtidigt som jag trivs sjukt bra i Sverige och Skövde. Men vi får se lite vad som händer, livet har ju ofta sina egna planer som man får uppmärksamma längsmed vägen. Men just nu, försöker jag smälta att pojkvännen ska flytta långt bort och det snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback