Min önskelista

Publicerat: 2014-12-03 kl: 15:37:00 i Dagbok
1. Presentkort på Kappah, för att bland annat kunna köpa den underbara pyjamaströjan som ni hittar HÄR.
2. Pyjamasbyxor i fleece från H&M, hittas HÄR och förmodligen i butik, storlek M.
3. The Baby Guest Book, för att det vore kul att ha minnen till Hjalle längre fram. Finns HÄR.
4. Mer pyjamas från H&M, presentkort kanske? 
5. Mystofflor från H&M, HÄR hittar ni dem (storlek 40/41).
6. Världens myskläder från Lindex, presentkort här med önskas. HÄR och HÄR hittar ni tröjorna.
7. Två stycken malmbyråer i ekfanér för att ha som Tv-bänk, finns på alla Ikea varuhus (eller ett presentkort på Ikea).
8. Designa din egen almanacka, dålig på att använda min just nu men med så mycket fina bilder vore det roligt att få göra en egen. HÄR hittar ni den.
9. Doftljus, både från Voluspa och Yanke Candle i stora burkar. Voluspa dofter jag vill ha: French Bourbon Vanille, Macaron, Champagne Rose, Apricot & Aprilia (Favoriten), Chrisp Champagne, Creme de Peche.
Yanke Candle dofter jag vill ha: Candy Cane Lane, Christmas Cookie, Christmas Eve, Firestide Treats, Home Sweet Home, Honey Glow, Lake Sunset, Mango Peach Salsa, Merry Marshmallow, Paradise Spice, Salted Caramel, Snow in Love, Snowflake Cookie, Soft Blanket, Strawberry Buttercream, Sugared Apple, Sweet Strawberry, True Rose, Waikiki Melon, Vanilla Chai, Vanilla Satin, Wedding Day.
Tips!
Spara dofterna på doftljusen, den presenten går alltid hem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback