God Jul!

Publicerat: 2008-12-25 kl: 15:32:00 i Dagbok
Jag hann inte skriva igår :( Var en massa städning innan vi skulle iväg för att fira jul och sen när vi kommit hem blev det singstar med de nya skivorna som pappa och jag fick :) Packade gjorde jag också.
Imorse gick jag upp i tid för att hinna göra mig iordning självklart :) Utseendefixerad som man är så blir det lätt så.
Tåget till Göteborg gick jättebra och sen var det bara bussen kvar, hittade faktiskt till den och jag är framme :)
Johannas familj är så trevliga :) Självklart tar det ett tag innan man känner sig som hemma men det är inga mer problem i alla fall :)
Hon och hennes syster är sååå lika varandra! Hur trevlig som helst är hon också för den delen :)
Men nu ska jag vara lite social med Johanna och sen kommer det gäster på kalas :)

Trackback