Störtlopp hemma!

Publicerat: 2008-12-05 kl: 22:10:00 i Dagbok
Sitter framför tv:n med pappas dator i knäet, har då inga bilder jag kan lägga upp :(
Anja som var på tv:n nyss därav rubriken. Gick ju inte så bra för henne men jag tror hon har gjort sitt, det är andra svenskor som ska ta över efter henne nu.
Har varit duktig idag och fått en massa gjort i skolan.
Gick upp vid sju, satte mig framför tv:n och gjorde klart våran boendeuppgift.
Sen vid kvart över sju var det julkalendern som egentligen är helt galen och jag är på tok för stor för den men det gör att jag kommer upp i bra tid så jag hinner :)
I skolan var det bild, jag var sååå nära på att bli klar med mitt kollage men det var sista chansen idag eftersom det är lucia i skolan nästa fredag och att vi har julavslutning veckan efter det.
Sen var det idrott, volleyboll som är så förbannat roligt! Däremot var jag klumpig nog att sätta mig ner när jag la upp en "bagger" två gånger. Sen skulle jag hoppa upp och dra över en boll (den gick över) men sen tappade jag kontrollen i luften och landade med all tyngd på mina handleder så det gör lite lagom ont :( Våran gympalärare bara kollade på mig och alla skrattade, jag kan förstå att det såg roligt ut och jag skrattade ju med :)
Efter det hade vi No, So och till sist matte. Självklart var det genomgångar inför proven nästa vecka på SO:n och NO:n. Tycker nog jag har rätt bra koll på allting men det blir några genomgångar mellan baken i helgen ändå! :)
Sen var det hem i det blöta vädret, ringde till farmor som gav mig receptet på knäck och sen skriva upp lite mer saker som pappa sedan fick handla :)
Ikväll blev det tacos och imorgon ska jag baka knäck, lussekatter och rocky road! Mumma gånger tusen!
Städa ska jag passa på att göra med, föroppningsvis tjäna lite pengar som kommer till nytta när jag ska köpa fritidskort och sen mellandagsrean i Göteborg!
Hoppas att eran fredag har varit bra!

Trackback