Året som gått

Publicerat: 2008-12-31 kl: 15:07:00 i Dagbok
Sammanfattning av 2008!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började blogga, åkte till Malta i fyra veckor nästan ensam :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja! :) Slutade bita på naglarna och jag laddade upp minst en bild varje dag på bilddagboken!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur är :)

5. Vilka länder besökte du?
Sverige, Malta och Tyskland :)

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
En ny mobil som unkar helt utan problem!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
22-11-08 Söt och jag självklart :)
Hela Maltaresan vilka datum det nu var :)

8. Vad var din största framgång 2008?
Hmm, självklart bloggen, söt och mig själv :)

9. Största misstaget?
Gjort bort mig ett antal gånger... Nästan lite lagom pinsamt :)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld, feber ja det vanliga. Sen har ju foten vart lite hit och dit...

11. Bästa köpet?
Den svarta cardigan från Bik Bok jag köpte nu i mellandagarna.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Godis eller kläder :)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla fina och urgulliga kommentarer på bloggen :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Katy Perry - i kiseed a girl, Veronica Maggio - typ alla låtar :)
Kristian Anttila - smutser :)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare definitivt :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Skaffat fritidskort tidigare och träffat alla från konfirmationen mer :)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Latat mig, borde tränat...

18. Hur tillbringade du julen?
Mormor, morfar, morbror, mamma, pappa och jag :)

19: hur många one night stands?
Nada.

20. Favoritprogram på TV?
One Tree Hill, Greys Anatomy, Desperate Housewives (stavning?), Medium.
Vet inte om jag glömt något...

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
njae, inte hata direkt men ogillar.

22. Bästa boken du läste i år?
Jag har läst så många... men hela Shopaholic serien och nu IT-girl :)

23. Största musikaliska upptäckten?
Melissa Horn och Miniaya!

24. Något du önskade dig och fick?
Pengar, en iPod laddare och lite mer :)

26. Något du önskade dig men inte fick? 
Ny mobil? Önskade mig egentligen inte men behöver ju...

27. Årets bästa film?
Twilight?

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag åkte flygplan ner till Gran Canaria med min mamma och min syster :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Sluppit alla bråk hit och dit.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Egen, jag har ingen speciell :)
 
31. Vad fick dig att må bra?
Musik, skrivning och konstigt nog skolan :)

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen ?

33. Vem saknade du?
Alla från Malta, några vänner från Uppsala och en som kommer hit nu på fredag :)

34. De bästa nya människorna du träffade?
Malta folket självklart! :)

Trackback