Dagen är lång

Publicerat: 2008-11-30 kl: 19:29:00 i Dagbok
Väcktes tidigt av en eller två klasskompisar. Fick skjuts av en på moppe ut till min sötnos och spenderade dagen där, eller ja i alla fall ett bra tag. Vid halv tre blev jag hämtad och sen var det iväg på fika hos kusinerna :) Roligt värre för nu har jag alla min Sims-spel :)

Malta sommaren 2008
Den 13-14 december ska jag iväg och inte säkert att jag kan blogga då :( Om det går blir det tidigt på morgonen den 13:e och sent på kvällen den 14:e.

Prao höstlovet 2008
Måste fixa glitterspray också :) Jag ska vara glitter på lucian i år :)

Prao höstlovet 2008
Men jag har inte sovit så länge och jag är helt slut så ska ta och göra mig en kötbullsmacka och sen blir det tidigt i sängs utan att ha fått något av det som jag skulle göra gjort.

Trackback