Ensam hemma :)

Publicerat: 2008-11-29 kl: 19:13:00 i Dagbok

Ja det är jag det, helt ensam i ett hus på 151 kvadratmeter och vad gör jag? Jag sitter och häckar på mina 15 kvadratmeter framför datorn, smsar och dunkar just nu Patrik Isaksson :) Ska städa och övertala några klasskompisar att komma hit för det är ärligt talat lite läskigt att vara ensam och ha en massa konstiga ljud överallt. För det är det vårat hus gör, det knäpper och har sig :( Men det blir popcorn, film och mys i vardagsrummet med en massa lampor tända. Inte så miljövänligt men det är mindre skrämmande :) Samtidigt är det skönt att vara ensam hemma, jag kan ju spela hur hög musik jag vill :) Nu ska jag sluta babbla och fortsätta städa. Imorgon blir det göra en massa matte, ut och springa lite och sen städa klart fönstrerna. Jag har inte gjort det än :(
Matchen vann vi för resten! Riktigt rysligt nära ett par gånger men det var en riktig bra match också!

Trackback