GUM!

Publicerat: 2008-11-19 kl: 21:02:00 i Kroppsvård

Japp jag har provat GUMs peroibalance i både sugtablett och tuggummi ett bra tag nu och jag måste få dela med mig av det eftersom jag vet att jag inte är ensam om att ha dåligt med tid på morgonen innan jobb och skola!
Perfekt om man inte hinner skölja med någon munskölj eller vill ha något att tugga på som samtidigt ger dig bra andedräkt!
Bara plocka på sig ett på vägen ut och så tuggar eller suger man på vägen till skolan och så får man en bra andedräkt! Eftersom jag ofta skippar munskölj, efter att ha sminkat mig så är det här perfekt.
Jag föredrar tuggumit eftersom jag tycker om att tugga på saker, vet inte vart jag har fått det ifrån!
Men det finns också i sugtablett om du skulle föredra det!
På apoteket säljs tuggummit för 129kr och det är 30 st i varje förpackning!

Sugtabletten säljs bland annat på Familjeapoteket och på kliniker!
Testa det och se hur det förändrar din vardag och din munhygien!
De innehåller den bra bakterien Lactobacillus reuteri Prodentis är sockerfria och har en fräsch mintsmak!
Man ska ta ett efter att man har borstat tänderna och använt trantråd och tugga i minst 10 minuter för att alla de nyttiga bakteriena ska nå ut i munhålan! Hur lätt och gott som helst! :)

Trackback