Julklänning?

Publicerat: 2008-11-25 kl: 10:40:00 i Dagbok
Jag går och funderar på vad jag ska ha på mig på julafton...
Jag vet det är långt kvar dit men jag har inget bättre för mig,
är man hemma och har gjort alla läxor så blir det mycket tid över...
Bloggen blev konstig igår med så nu har jag gjort om den lite,
vad tycker ni, blev det bättre eller ska det vara som förut?
Vilken av dessa klänningar tycker ni att jag ska ha?

Klänning 299kr.
Jag vet att den är svart men det är i spets och spets är snyggt så förbise den svarta färgen. Dessutom tycker jag om skärningen på den här :)

Satinklänning 399kr.
Röd och 100 kr dyrare... Men vilken passar bäst på mig?
Rösta så får jag se vad ni tycker!
Klicka in er på länken till vänster och kika på deras snygga underkläder också! Har hittat ett par godingar som jag visar upp senare under dagen :)





Ni glömmer väl inte bort klädakuten?



Bilder lånade från Lindex Shop Online.
Trackback