Malta 2008

Publicerat: 2008-11-16 kl: 16:14:00 i Dagbok
Har precis tagit ett långt skönt bad och tvättat håret.
Behövs många bad nu när det är riktigt höstväder ute.
Synd bara att det inte snöar än.
Kommer vi ens få någon snö i år?
Läst att en del faktiskt redan har fått snö fast den smält bort.
Men det är ju mer än här!


Malta sommaren 2008. Jag saknar värmen som var där.

Idag var det också en tur till farmor och farfar.
Pappa skulle ut och springa med min farbror, alltså hans egen bror.
Blev en promenad med kusinerna som också var med och farmor och farfar.
Efter det blev det köttbullar och potatis. Mums!

För er som är nyfikna på vart jag ska gå på gymnasium får ni hålla er lite till :)
Jag tänker nämligen inte avslöja det än! Vet ju inte om jag kommer in förens nästa sommar!
Men jag ska räkna på betygen, leta upp intagningspoängen och studa ännu mera för att vara på den säkra sidan att jag verkligen kommer in! Vill ju verkligen gå där så!

Trackback