Min fru är här! :)

Publicerat: 2008-11-21 kl: 20:36:00 i Dagbok
Ja idag var det ju prov.
Det gick väl bra, kunde gått bättre men jag gjorde mitt bästa och det kändes bra trots skrikramp!
Man borde få skriva på datorn tycker jag :)
Sen efter skolan var det iväg med en kompis till stan, äta och kika lite på byxor till henne.

Vi har fått snö här! :)
Det blev ett par till henne som var skitsnygga!
Efter det var det ner till ett ställe där hon skulle bli hämtad av hennes bror och jag blev ensam i ca fem minuter!
Sen kom tåget och jag såg min älskade fru! :)
Sen efter det var det visa runt lite på tågstationen, handla och sen hem och visa huset och mitt rum!
Ätit nudlar, wokgrönsaker och räkor.
Hon är vegetarian så det är lugnt med räkor och fisk.
Det blir till att göra haloumi ost också eftersom hon aldrig ätit det!
Förvånad som tusan eftersom det är sååå gott!
Men i alla fall det är Idol och vi ska bunkra oss framför tv:n med lite gott och bara mysa :)

Bild tagen av älskade... Kanske inte min bästa sida men jag har lovat att lägga upp den :)

Trackback