Chilli, mat, gymnasium och Rusta :)

Publicerat: 2008-11-04 kl: 21:10:00 i Dagbok
Idag var det prao på Rusta igen.
Fick besök av både A och K, lärare från skolan.
Igår var farfar där fast han inte visste att jag praoar där :)

Tycker det går lättare men fötterna gillar inte mina skor...
Sen var det lunch med S.
Drog iväg med cykeln idag, spara lite på fötterna och tiden :)
Sen efter det när jag slutat drog jag till Eurosko och köpte min nya skor:

Snygga detaljer med korsade band längst ner:

Ett litet U längst upp med spännen:

Kostade bara 599 kr!
Men det är faktiskt plast.
Glöm inte att spraya med impregneringsspray extra noga.
Gjorde det med mina förra plastskor och de höll i två år!
Sen gick jag till biblioteket och lånade lite Jane Austen böcker.
De Anna Jansson. Anna Gavalda och Tracy Chevalier jag ville ha fanns inte inne :(
Det blev en promenad i nya skor till mammas jobb.
Åka och tanka, sen till Ica.
Handlade lite smått och gott till kvällsmaten som blev det här:

Pizza med skinka och Champinjoner.
Recept kommer imorgon :)
Sen för att göra den lite starkare så la jag på lite:

Sweet Chilli Sauce såklart :)
Sen kom det reklam för ett gymnasium också:

Från Ljud och Bildskolan.
Har läst igenom det och det verkar hur roligt som helst men finns tyvärr inte i närheten av mig :(
Lite sent nu men ska kolla på resten av Desperate Housewives och senare blir det rescension!

Trackback