Gymnasiet

Publicerat: 2009-08-18 kl: 15:40:00 i Dagbok
Jag är något sjukt sugen på kinamat. Det finns nämligen en restaurang i närheten av min nya skola och jag skulle inte tveka om någon av tjejerna i klassen frågat om vi skulle dragit dit. Maten vi fick idag var nämligen serverad på papperstallrikar och den var inte supergod... Men det är ändå ätbart.
Sen var det hur kul som helst med gymnasiet. Man ska inte klaga egentligen, vi är 4 tjejer i klassen och 24 killar. Kunde varit bättre fördelat där med men som sagt, jag klagar inte!
Det blev en massa info på förmiddagen, sen lunch, kubb och brännbollsspelande. Sen slutade vi, så jag gick bara till halv tre idag. Superskönt, och enligt schemat börjar jag som tidigast fem i nio, senast halv elva. Hej sovmorgon på måndagar!
Imorgon är det vandring på sex kilometer, torsdag genomgång av datorhyrning och sånt, sen fredag börjar vi läsa enligt schema med bild och programmering. Ser fram emot det!
Trackback