Ankor eller änder?

Publicerat: 2009-02-14 kl: 13:27:00 i Dagbok
Har varit vaken sen tio, men bara segat omkring. Jag är totalt mobilsjuk! Det är liksom ingen som vill bidra med lite pengar så kan jag köpa en helt ny istället? :) Jag vill ha Sony Ericsson Xperia nu! Inte imorgon, nästa vecka eller så utan just nu! Det är hemskt egentligen...

Sen sitter man på blocket, kollar på möbler till stugan. Har hittat massor med fina saker! Litet tips är att skaffa inspiration från de stora möbelkompanierna och sen kika på blocket så hittar man det mycket billigare! Vilket betyder att man kan unna sig mer saker till det man vill!
Nu blir det mycket bilder på ankor men jag har typ tusen sen den gången jag blev omringad och jag vill få upp dom så ja :) Njut helt enkelt!
Säger man ankor eller änder? Jag har ingen bra koll på det där... Någon som vet?
Trackback