Ett alldeles, alldeles underbart inlägg...

Publicerat: 2009-02-04 kl: 19:15:00 i Dagbok
Nu blir det ett sådant där alldeles vardagligt inlägg. Imorgon är det nationella prov igen. Den här gången är det uppsatsskrivning i tre timmar. Nämnde inte ens läsförståelsen som var i tisdags! Det gick i alla fall superbra för mig, var klar efter 55 min och kollade igenom svaren två gånger innan jag lämnade in. Än vet man ju inte hur det gick men jag har en känsla av att det gick bra :)

Dock vet jag inte hur det kommer gå den här gången eftersom jag har väldigt lätt för att hoppa i förväg i historier och så... Min hjärna hoppar steget före det att jag är klar med det nuvarande och det blir stora hopp i texten. Jobbigt men jag tror jag ska kunna lösa det i alla fall! Har köpt godis som lite lockelse (fika).

Nu ska jag sätta mig med lite läxor, åtta blir det "egentid" ska ta mig lite tid att fixa lite saker på. Typ som att städa iordning och kolla kläder tills imorgon :) Ska dessutom testa en ny hudkräm för att se om det hjälper mot mina torrfläckar. De har börjat klia nu igen! :(

Sen har jag en hel del på gång för er läsare så sluta inte hålla utkik! Har du Bloglovin?
 
Follow Fashioncut

Om du inte redan har det är det superlätt att fixa och lätt att hålla koll på dina favoritbloggar!
Trackback