Idag är jag...

Publicerat: 2009-02-19 kl: 15:55:00 i Dagbok
Väldigt studig! Ska faktiskt sätta mig ner och börja på filmanalysen. Sen har jag lite andra saker som behöver bli gjorda.
Matte (jobba enligt planeringen)
So (svara på frågor)
Svenska (filmanalysen)
No (fördjupningsuppgift - datorn)
Det sistnämna kan jag inte göra förens senare ikväll eftersom jag behöver pappas hjälp. Men matten ska jag fixa nu, So tar jag med mamma och filmanalysen får jag ta och göra steg för steg. Alltså kolla en sak i filmen, kolla en annan sak (se filmen igen) osv. Lite jobbigt men det ger ett bra resultat! Ska sätta på bra musik med, är det någon som har några bra förslag? :)
Här har ni omslaget för första boken i Twilight serien, är på tredje kapitlet. Hinner inte läsa så mycket för alla dessa förbannade läxor. Men jag hinner i alla fall läsa lite varje kväll! Om du inte redan har läst den eller börjat så gör det!
 
Trackback