Ny väska!

Publicerat: 2009-02-01 kl: 15:45:00 i Dagbok
I torsdags blev det en tur in till Team Sportia för att köpa en ny sportbag/väska. Vär där förra lördagen och kollade en snabbis innan vi skulle iväg så jag visste redan vilken jag ville ha. Super snygg tycker jag!

Till höger är min vanliga skolväska från Friis & Company och till vänster är snyggingen jag pratade om lite längre upp!
Väskan kommer ifrån

Inuti känns det typ som gummi, vilket jag tror och är rätt säker på att det är. Lite konstig känsla men hela matrialet väskan är gjord utav är lite extra grovt/strävt så jag tror nog den håller länge!
Använde den första gången i fredags. Jag brukar lägga ner min andra väska i gympaväskan så jag slipper släpa på två väskor. Det går inte nu eftersom den här är lite mindre. Men det kompenseras lätt med att det här axelbandet är supermjukt! Det jag hade förut var hårt, gjorde ont och vara allmänt störande!

Tror att den kostade 249 kr. Det var inte jag som betalade så har inte full koll på det....
Där jag bor var det den sista kvar och det kan jag verkligen förstå för det svart-grå-blå-rutiga mönstret är snyggt, snyggt, snyggt!
Trackback