Otur fredag den 13? Pyttsan!

Publicerat: 2009-02-13 kl: 18:20:00 i Dagbok
Ja inte har jag haft någon otur mer än att det inte blir något Göteborg imorgon eftersom en kompis som skulle med blivit magsjuk, krya på dig! Jag vill inte åka själv eftersom vi skulle till en kille och det låter ju lite suspekt eller hur?

Men i alla fall, idag har jag varit iväg och ätit lunch ute. Thai blev det men dock mest friterat för min del eftersom jag typ älskar det! Sen innan det var vi och kollade på den där sommarstugan som hela familjen förutom jag har tjatat om. Den var faktiskt fin om man inreder den som våran stil. Senare la pappa ett bud på den och nu när han kom hem såg han sprickfull ut av förväntan att berätta något men mamma började babbla på tills hon märkte det också. Då utbrast han att vi hade fått den, alltså att ägarna har gått med på vårat bud. Men eftersom det inte är något kontrakt skrivet än så tänker jag inte lägga ut några bilder på den i fall någon av er underbara läsare får upp ögonen och snokar reda på den! För den här vill jag ha för mig själv. Jag tycker egentligen inte om sommarstugor men den här var faktiskt mysig. Måste bara bo in mig och få inreda lite som jag vill ha det så :)

Som utlovat kommer bilden på nytonade håret, dock sent som vanligt! Men den är i alla fall uppe nu ju :) Återkommer senare med lite tips på saker :)
 
Trackback