Update

Publicerat: 2009-02-08 kl: 20:07:00 i Dagbok
Det här har verkligen varit min stil hela dagen. Busig, trevlig och social. Man måste ju busa med kusinerna, sen var trevlig mot de äldre utan att nämna några speciella och social är man ju genom att göra allt det där :)
Har en del att göra nu med, hann inte städa klart helt. Det blir aldrig helt klart med mitt rum eftersom jag har så förbannat mycket saker!
Kan säga att jag har fått en massa pengar! Totalt blev det då 1400kr :) Inget man säger nej till i första taget. Men vad jag ska använda dem till det vet jag inte än... Har inte köpt kläder på över en månad så kanske blir det? Eller något annat som en ny mobil? Behöver egentligen inte någon men i alla fall!
Så nu ska jag ta tag i mitt shoppande och kika runt lite på nätet, vem vet jag kanske hittar något snyggt! Tipsa mig gärna om smink, mitt mineralfoundation är snart slut och det tycker jag inte om alls!

Trackback