Dansdag

Publicerat: 2009-03-05 kl: 16:16:01 i Dagbok
Ja det var ju dansdag idag. Roligt som attan hade jag och kort finns det men inte som jag har tagit... Ska kolla om jag ändå får lägga upp något och sudda bort resten av folket! Lite roligt jag dansade bugg med en kille i klassen och så får man syn på våran SO-lärare som typ sitter på huk och tar kort på oss precis när killen har snurrat mig tusen varv eller något! Kommer nog göra värsta fula minen men den bjuder jag på i så fall :) Ser fram emot att få se hur alla bilder blev bara!
Bilder på dagens kläder kommer senare för nu ska jag iväg och handla :)



Kommentarer
Postat av: Celine

Fett kul att dansa i skolan :o vi gör typ volleyboll i skolan o ja e faan läskit dålig :P

2009-03-05 @ 16:39:53
URL: http://celiines.blogg.se/
Postat av: Nancy

Såg att du lyckats mobilblogga, har har försökt med inte lyckats. Hur gör du?



Vore guld om du kunde förklara för mig.



Kram

2009-03-05 @ 19:15:33
URL: http://fancynancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback