T O R S D A G

Publicerat: 2009-10-08 kl: 18:15:00 i Dagbok
Varit hemma i någon timme nu, men jag har sån otrolig träningsvärk i mina lår, mage, axlar och ja överallt ungefär så att jag inte orkar göra så mycket! Jag kan knappt sätta mig ner normalt utan att det känns som om hela jag ska sprängas.

Men det blev i alla fall till att lämna tillbaka Så länge vi båda andas, det var någon annan som hade reserverat den så jag tänkte vara snäll och lämna in den tidigare eftersom jag läst den. Köpte även en foundation (trots att jag har mineralfoundation). Det blev en Isadora, som jag ska testa imorgon för första gången faktiskt. Köpte även puder, sånt där oljeabsorberande från Isadora det med.

Tänkte jag skulle sätta mig ner med några läxor som ska vara klara på lång sikt snart, det måste ju göras någon gång!
Trackback