Geting i byxorna

Publicerat: 2010-08-10 kl: 14:15:54 i Dagbok
Kendra, Girls Of The Playboy Mansion och en dator är bästa vännen just nu. Tiden ska fördrivas fram tills det blir buss och möta upp hjärtat vid tåget.

Vet ni vad som hände förut? Jag fick en geting innanför mina pyjamasbyxor, trodde den var i skon först för det surrade när jag skulle sticka ner foten. Men icke, kollade båda fönstren eftersom det surrade men inte där heller. Sen börjar jag känna hur det kryper på mitt högra ben. Jag skakar lite försiktigt på det och där är getingen! Jag var livrädd, mamma var inne i stora stugan och jag hade ingen jag kunde ropa på. Minst av allt ville jag ju bli stucken. Alltså, kall i huvudet knäpper jag upp byxorna och kliver långsamt ur dem. Pinsamt om någon granne skulle kommit förbi, dörren var ju vidöppen! Skakar lite löst och ut flyger getingen. Med en stor suck så var det hela över och jag blev inte stucken!

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: Ja visst är det gott! FARLIGT gott ;) haha

2010-08-10 @ 18:11:35
URL: http://www.lindaviberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback