Gud så gott!

Publicerat: 2010-06-21 kl: 23:42:35 i Dagbok

Sitter och lyssnar på Agnes och Björn Skifs, låten som de framförde på Victoria och Daniels bröllop.

Dagen har för övrigt gått fort, kanske beror på att man kom upp så pass sent men i alla fall. Åkte in till staden vid halv två, hittade inga körkortsböcker så det blev en glass i hamnen och njuta av solskenet. Senare på kvällen var vi faktiskt ute och sprang (kommer igång långsamt). Sen efter det har jag suttit vid datorn, solen har gömt sig bakom molnen och nu blir det till att sova. Likadant som jag gör på bilden ovan. Andreas den busen smygfotade mig...

Kommentarer
Postat av: Linnea :>

hehe, jag brukar alltid ta sovbilder på andra så fort jag kan. det är roligt :D



sv: ja verkligen :p

2010-06-22 @ 12:10:24
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback