Hjälp mig med ny foundation!

Publicerat: 2010-11-23 kl: 23:12:39 i Dagbok
Nu när det har blivit kallt ute, jag menar riktigt kallt så kan jag tyvärr inte längre använda mig av min kära mineralfoundation i puderform eftersom min hud blir så uttorkad och mina specialkrämer inte hjälper då. Så nu är jag på jakt efter en extremt ljus flytande foundation, helst ska den ju såklart också vara bra! Har ni några tips på märken som har ljusa foundations?

Vanligtvis använder jag mig av Maybellines pure mineral foundation. Det vore toppen att hitta någon som täcker lika bra (om inte bättre) som jag kan använda mig av nu under vintern. Tar tacksamt emot tips för det var ett tag sen jag gav mig ut i foundation djungeln!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Socker är oerhört beroendeframkallande, jag har lyckats lägga det på hyllan ganska bra.



Jo det är sant, de säljs ju bara på hempartyn eller en hel del på tradera tror jag en kompis sa. Annars tycker jag ID är grymma och jag är ju rätt ljus men deras foundation funkar bra :)

2010-11-23 @ 23:50:12
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: A.C

hej:D



hoppas dagen har gått bra för din del^^

godnatt & Sov gott~~



kram

2010-11-24 @ 01:10:11
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Johanna

JO, jag tycker den funkar bra.Men det är ju olika påolika personer :)

2010-11-24 @ 10:16:25
URL: http://barajagjohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback