Prestation eller betyg?

Publicerat: 2010-09-23 kl: 13:02:53 i Dagbok
Nu när skolan är igång igen har man egentligen ingen tid över till något roligt, knappt i alla fall. Det kanske blir en timme eller två på kvällen som jag inte sitter med mina läxor för att jag väljer bort det. Hade jag inte valt bort det så hade jag varit urstressad nu. Men är det egentligen värt det, bara för ett högre betyg? Jag hoppas det. Såklart man ska ha ett bra jobb och såklart man ska ha hög lön, men lönar det sig verkligen på betygen. Ska det inte hellre bero på vad man presterar?

Jag lämnar ordet fritt för er att spekulera vidare, mina tankar räcker inte längre eftersom jag inte har mer erfarenhet av ämnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback